thomas leloup design multimedia Citroën
× Accueil Showreel Projets À propos Qui suis-je Compétences Contact × Home Showreel Projects Foreword Who am I Skills Contact

Citroën

Citroën

Édition - Spot TV - Mapping

Publishing - TV Spot - Mapping

Une voiture pensée pour le monde, telle est la philosophie que Citroën adopte pour sa nouvelle C3.

A car designed for the world, such is the philosophy that Citroën adopts for its new C3.

Édition - Spot TV - Mapping - Édition - Spot TV - Mapping

Publishing - TV Spot - Mapping - Publishing - TV Spot - Mapping

Édition

Publishing

-

TV spot

Spot TV

-

Mapping

Travail réalisé dans le cadre de ma formation. Citroën pour la sortie de sa nouvelle C3 veut développer une communication multi-support pour présenter et teaser la nouvelle voiture. Pour les conseiller, j'ai choisi d'utiliser 3 supports : annonce presse, spot TV, mapping. La voiture se veut internationale c'est pourquoi j'ai décidé de travailler sur la notion d'ethnie et de multiculturelle. À l'aide des chevrons de la marque, j'ai développé des motifs pour les différentes origines de population.

Work carried out during my education. Citroën for the release of its new C3 wants to develop multi-support communication to present and tease the new car. To advise them, I chose to use 3 supports: publishing, TV spot, mapping. This car want to be international, which is why I decided to work on the notion of ethnicity and multiculturalism. Using the brand's chevrons, I developed patterns for the different origins of the population.